Marketingová strategie Společnosti FTV Prima v prostředí českého televizního trhu

Název práce: Marketingová strategie Společnosti FTV Prima v prostředí českého televizního trhu
Autor(ka) práce: Malá, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hanzlík, Jan
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato Diplomová práce se věnuje tématu marketingové strategie televize FTV Prima s.r.o. v oblasti televizního trhu. Hlavním cílem diplomové práce je vymezení marketingových činností a použití nástrojů společnosti FTV Prima, provozující celoplošné televizní vysílání televizních stanic Prima, Prima COOL, Prima Love a Prima ZOOM vedoucí k lepšímu postavení na televizním trhu. Teoretická část diplomové práce je aplikací marketingového mixu 4P do prostředí televize. Praktická část představuje deskripci vnitřního fungování FTV Prima v propojení se zmapovaným televizním trhem.
Klíčová slova: sledovanost; marketingové nástroje; FTV Prima; televizní trh; Televize; marketingová strategie
Název práce: The Marketing strategy of FTV Prima s.r.o. in the enviroment of the czech television market
Autor(ka) práce: Malá, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hanzlík, Jan
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on the topic of marketing strategy of FTV Prima s.r.o. in the television market. The main objective of this thesis is the definition of marketing activities and the use of marketing tools by FTV Prima, a company operating nationwide TV broadcast television stations Prima, Prima COOL, Prima Love and Prima ZOOM, leading to a better position in the television market. The theoretical part of the thesis is the application of marketing mix 4P in the television as a media. The practical part is a description of the inner workings of FTV Prima in connection with charting the television market
Klíčová slova: marketing strategy; viewer ratings; television market; FTV Prima; Television; marketing tools

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 6. 2013
Datum podání práce: 18. 12. 2013
Datum obhajoby: 6. 2. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43909/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: