Strategie firmy Howden ČKD Compressors, spol. s r.o. v Ruské federaci

Název práce: Strategie firmy Howden ČKD Compressors, spol. s r.o. v Ruské federaci
Autor(ka) práce: Chornopyshchuk, Andriy
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Izera, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Howden ČKD Compressors s.r.o. je strojírenská firma, výrobce moderních technologických produktů - zejména průmyslových kompresorů, elektromotorů a generátorů středních a vyšších výkonů. Společnost poskytuje servisní služby a dodává náhradní díly. Mnohaleté výrobní a obchodní zkušenosti, výborné technické zázemí; vlastní projekční a konstrukční základna a kvalifikovaný personál umožňují firmě vyhovět nejvyšším nárokům zákazníků. Hlavním cílem této práce je analýza stávající obchodní činnosti a návrh nové konkurenční strategie pro Ruskou federaci.
Klíčová slova: Kompresor ; ČKD ; Howden; konkurenční strategie; konkureční výhody
Název práce: Strategy Howden ČKD Compressors, spol. s r.o. in Russian Federation
Autor(ka) práce: Chornopyshchuk, Andriy
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Izera, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Howden ČKD Compressors s.r.o. is a mechanical engineering company, which manufactures modern high-tech products, particularly industrial compressors, medium and large capacity electric motors and generators. The company provides its customers with complex technical services and supplies spare parts for different types of industrial equipment. The profound experience in manufacturing and business, technological basis, experienced design department and the existence of highly qualified staff help firm to satisfy client's highest requirements. The main objective of this thesis is analysis of present business activities and creating concept of competitive strategy for Russian Federation.
Klíčová slova: competitive strategy; competitive advantages; Howden; ČKD; Compressor

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 3. 2012
Datum podání práce: 15. 12. 2013
Datum obhajoby: 30. 1. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36915/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: