Blended Learning
Název práce: | Blended Learning |
---|---|
Autor(ka) práce: | Bauerová, Andrea |
Typ práce: | Diplomová práce |
Vedoucí práce: | Stříteský, Marek |
Oponenti práce: | Kopová, Markéta |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Tato práce se zabývá tématem z oblasti vzdělávání, které se týká trendu dnešní doby nazvaného blended learning. Práce nejprve popisuje historii a vývoj blended learningu, dále jeho metody a nástroje, silné a slabé stránky a srovnává ho s ostatními vzdělávacími přístupy. Práce se dále věnuje otázkám efektivity přístupu blended learning, obzvláště vzdělávacích kurzů zaměřených na měkké dovednosti. V praktické části je analyzována správná a efektivní tvorba vzdělávacích programů založených na kombinované výuce. |
Klíčová slova: | měkké dovednosti; kombinovaná výuka; Blended learning |
Název práce: | Blended Learning |
---|---|
Autor(ka) práce: | Bauerová, Andrea |
Typ práce: | Diploma thesis |
Vedoucí práce: | Stříteský, Marek |
Oponenti práce: | Kopová, Markéta |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | This thesis is focused on a new approach of education called blended learning. The history and developement of Blended Learning is described in the first part. Then the methods and tools of Blended Learning are evaluated and compared to the traditional methods of education. At the final part an efficient developement of the educational programs is emphasized. |
Klíčová slova: | soft skills; e-learning; Blended Learning |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management |
---|---|
Typ studijního programu: | Magisterský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Ing. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta podnikohospodářská |
Katedra: | Katedra personalistiky |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 22. 2. 2013 |
---|---|
Datum podání práce: | 18. 12. 2013 |
Datum obhajoby: | 5. 2. 2014 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/42746/podrobnosti |