Conjoint analýza v marketingových výskumoch

Název práce: Conjoint analýza v marketingových výskumoch
Autor(ka) práce: Javornický, Peter
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hebák, Petr
Oponenti práce: Smékal, Vít
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Predmetom práce bolo podať komplexný prehľad dostupných informácií týkajúcich sa conjoint analýzy počínajúc historickými dôvodmi jej vzniku, vývoja a končiac podrobným návrhom experimentu. Súčasťou práce je praktická aplikácia, v ktorej sú využité teoretické znalosti na reálnom prípade. V praktickej časti sú skúmané preferencie spotrebiteľov. Tieto výsledky sú porovnané s klasickou metódou zisťovania preferencií.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Kvantitativní metody v ekonomice/Statistické a pojistné inženýrství
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra statistiky a pravděpodobnosti

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 8. 2007
Datum podání práce: 23. 8. 2007
Datum obhajoby: 13. 9. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/6679/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: