Marketingový výzkum na příkladu společnosti LEGO Korea

Název práce: Marketingový výzkum na příkladu společnosti LEGO Korea
Autor(ka) práce: Jirovská, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Břoušek, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu jak v teoretické rovině, tak v praxi na příkladu firmy LEGO. Cílem je potvrdit, že běžně dostupná teorie a popsaná metodologie marketingového výzkumu v marketingových publikacích, rozebraná v úvodu práce, opravdu nachází své uplatnění v reálném životě prosperující mezinárodní firmy s globální působností. Po krátkém představení firmy a vysvětlení specifik kategorie hraček na korejského trhu, si tato práce také klade za cíl ve své analytické části popsat konkrétní použitou metodologii pro daný výzkum a rozebrat konkrétní výsledky. Závěrečná část objasňuje obsahuje moje doporučení pro využití získaných poznatků ze sběru dat pro úpravu strategie firmy LEGO v Jižní Koreji pro následující období a zamýšlí se nad prospěšností použitého výzkumu.
Klíčová slova: marketingový výzkum; Jižní Korea; LEGO ; marketingová strategie
Název práce: Marketing Research on the Exaple of LEGO Korea
Autor(ka) práce: Jirovská, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Břoušek, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is focused on the issue of marketing research in the theoretical level, as well as in practice, using the example of the LEGO Company. The target is to confirm that commonly available theory and described methodology of marketing research in marketing publications, analyzed in the first part of my work, finds its application in the real life of a prospering international company with global impact. After a brief introduction of the company and explaining the specifics of the category of toys on the Korean market, this work puts emphasis in its analytical part on describing specific used methodology for the given research and analyzes concrete results. The final part contains my recommendations for usage of gained findings from the data collection for the adjustment of strategy of LEGO in South Korea for the coming period and thinks about the beneficial effect of the employed research.
Klíčová slova: South Korea; marketing strategy; LEGO; marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 9. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 25. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43812/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: