Analýza vlivu internetového marketingu na návštěvnost Lenovo Blogu CZ

Název práce: Analýza vplyvu internetového marketingu na návštevnosť Lenovo Blogu CZ
Autor(ka) práce: Ruskovská, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Kvalifikačná práca analyzuje vplyv nástrojov internetového marketingu na návštevnosť Lenovo Blogu CZ, oficiálneho blogu počítačovej spoločnosti Lenovo. Sústreďuje sa na časový priebeh návštevnosti blogu od jeho vzniku, vplyvu sociálnych sietí a plateného propagovania príspevkov na Facebooku na návštevnosť. Na záver sleduje, v akej miere ovplyvňujú jednotlivé nástroje internetového marketingu celkovú návštevnosť blogu počas sledovaného obdobia.
Klíčová slova: Google Analytics; Lenovo Blog CZ; návštevnosť; internetový marketing; Facebook InSight
Název práce: Analýza vlivu internetového marketingu na návštěvnost Lenovo Blogu CZ
Autor(ka) práce: Ruskovská, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Kvalifikační práce analyzuje vliv nástrojů internetového marketingu na návštěvnost Lenovo Blogu CZ, oficiálního blogu počítačové společnosti Lenovo. Soustřeďuje se na časový průběh návštěvnosti blogu od jeho vzniku, vlivu sociálních sítí a placeného propagování příspěvků na Facebooku na návštěvnost. Na závěr sleduje, v jaké míře ovlivňují jednotlivé nástroje internetového marketingu celkovou návštěvnost blogu během sledovaného období.
Klíčová slova: internetový marketing; Google Analytics; Lenovo Blog CZ; Facebook InSight; návštěvnost
Název práce: Analysis of impact of Internet marketing on visits of the Lenovo Blog CZ
Autor(ka) práce: Ruskovská, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The thesis analyses the impact of Internet marketing tools on visits of the Lenovo Blog CZ, the official blog of the computer manufacturer Lenovo. It focuses evolution of visits of the blog over time, on the impact of social networks and Facebook posts paid promotion on visits. Finally, it observes to what extent the Internet marketing tools impact overall visits of the blog over the observed time.
Klíčová slova: Facebook InSight; Google Analytics; visits; Lenovo Blog CZ; internet marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 4. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 6. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42839/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: