Návrh komunikační strategie prohlídkové trasy pivovaru Gambrinus

Název práce: Návrh komunikační strategie prohlídkové trasy pivovaru Gambrinus
Autor(ka) práce: Křížová, Šárka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Máca, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem diplomové práce "Návrh komunikační strategie prohlídkové trasy pivovaru Gambrinus" je zpracování vlastního návrhu komunikační kampaně. V teoretické části se zabývám problematikou komerčních a marketingových komunikací, jejich členěním a jednotlivými fázemi při plánování kampaní. Dále jsou popsány některé významné trendy marketingové komunikace. V praktické části je představena prohlídková trasa Gambrinus i samotná značka a její dosavadní komunikační aktivity. Následně je provedena situační analýza trasy, která popisuje trh a jeho trendy, konkurenci, cílovou skupinu a historii komunikace. Na základě briefu je dále sestaven kreativní návrh kampaně a naplánovány jednotlivé aktivity z hlediska času a rozpočtu a v závěru práce jsou ještě shrnuta další doporučení.
Klíčová slova: pivovar; značka Gambrinus; Komunikační strategie
Název práce: Proposal for the communication strategy of the Gambrinus brewery tour
Autor(ka) práce: Křížová, Šárka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Máca, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of the submitted thesis: "Proposal for the communication strategy of the Gambrinus brewery tour" is to make my own proposal for the communication campaign. Theoretical part deals with the issue of commercial and marketing communications, their classification and particular parts in campaign planning. This part also deals with some significant trends in marketing communication. In the final part I introduced the Gambrinus brewery tour and the brand with its present communication activities. Afterwards the situation analysis is done, which describes market and its trends, competition, target group and communication history. On the base of the brief I made the proposal for campaign and I planned particular activities with respect to time and budget and in closing I sum up other recommendation.
Klíčová slova: brewery; commercial communication; Gambrinus brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 3. 2011
Datum podání práce: 31. 12. 2011
Datum obhajoby: 29. 4. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31533/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: