Strategie diferenciace značek Král Sýrů a Sedlčanský

Název práce: Strategie diferenciace značek Král Sýrů a Sedlčanský
Autor(ka) práce: Bernold, Jakub
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Kopecký, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá strategickým řízením značek s důrazem na diferenciaci značek. Předmětem diplomové práce je analýza stávající marketingové strategie dvou značek společně působící v kategorii sýrů s bílou plísní na povrchu. Značky mají společného vlastníka. Zároveň čelí kontinuálnímu poklesu tržního podílu. Celá kategorie sýrů s bílou plísní na povrchu roste. Práce je rozdělena na dvě části.V první, teoretické části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingové strategie, řízení značky, segmentace a positioningu. Jsou zde shrnuty různá pojetí formování marketingových strategií a aplikování nástrojů nezbytných k jejich úspěšnému realizování. Ve druhé, praktické, části je prováděna analýza samotných značek, tržního prostředí a spotřebitelského chování. Následují doporučení od autora práce.
Klíčová slova: marketing; řízení značky; strategie diferenciace
Název práce: Differenciation strategy of brands Král Sýrů and Sedlčanský
Autor(ka) práce: Bernold, Jakub
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Kopecký, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis aims at strategic strategic differentiation of two brands. The main goal of the thesis is to analyze the current marketing strategy of the brands that are competitive to each other in the category of white mold cheese. The brands have a common owner. They facing a continuous decline in market share. At the same time, the whole category of white mold cheese is growing. The thesis is divided into two parts.In the first part,there are described theoretical approaches of creating marketing strategy, brand management, brand differentiation and market segmentation. It contains various concepts of shaping marketing strategies and their realization. In the second part, there is an analysis of the brands, the market situation and the consumer behavior. In the final part, the author proposes recommendations of the future marketing strategy.
Klíčová slova: brand management; brand differenciation; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 9. 2012
Datum podání práce: 25. 4. 2013
Datum obhajoby: 2. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39015/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: