Marketingová strageie České asociace pro vzácná onemocnění

Název práce: Marketingová strageie České asociace pro vzácná onemocnění
Autor(ka) práce: Pelcová, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Kučera, Vojtěch
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce je zaměřena na financování České asociace pro vzácná onemocnění. Hlavním cílem je navrhnout fundraisingovou strategii pro tuto organizaci, jelikož ta je v současné době financována převážně od farmaceutických společností a vzniká zde střet zájmů. Vedlejším cílem je navržení marketingové strategie se zaměřením na komunikaci. Pro dosažení těchto cílů bylo nutné nejprve vyjasnit si teoretické znalosti z oblasti neziskového sektoru, jeho financování a marketingu. V praktické části jsou vytipované společnosti, které by na spolupráci s ČAVO mohly mít zájem a následně je zde uvedeno pár návrhů pro zlepšení komunikace a PR aktivit.
Klíčová slova: komunikace; fundraising; Česká asociace pro vzácná onemocnění
Název práce: Marketing strategy of the Czech Association for Rare Diseases
Autor(ka) práce: Pelcová, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Kučera, Vojtěch
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
My thesis is focused on Czech Association for Rare Diseases funding. Primary objective was to create fundraising strategy for this organization. This strategy is now financed mainly by pharmaceutical companies, which causes conflict of interests. Secondary objective was to propose suitable marketing communication strategy. To achieve these goals, it was neccessary to clarify theoretical knowledge of nonprofit institutions first. In practical part of my thesis I select companies, which, I believe, could profit from cooperation with Czech Association for Rare Diseases most. There are also few ideas stated about communications and PR improvement of Czech Association for Rare Diseases.
Klíčová slova: Czech Association for Rare Diseases ; communication; fundraising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 9. 2012
Datum podání práce: 15. 12. 2013
Datum obhajoby: 2. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38547/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: