Marketingový plán uvedení strojírenského produktu na trh B2B

Název práce: Marketingový plán uvedení strojírenského produktu na trh B2B
Autor(ka) práce: Černohousová, Anežka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Kusá, Pavla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce ze zabývá konkrétním marketingovým plánem uvedení strojírenského produktu na trh B2B. Cílem je popsat plán a provést oponenturu z pohledu komplexnosti a hloubky zpracování tohoto plánu. V teoretické části je popsán marketingový plán a jeho části s ohledem na malou firmu pohybující se na trhu business-to-business. V praktické části je pak provedená oponentura konkrétního marketingového plánu a jsou navržené faktory sloužící k hodnocení úspěšného uvedení stroje na trh. Závěr stručně hodnotí tento marketingový plán a uvádí několik konkrétních návrhů ke zlepšení, které vyplývají ze studia odborných publikací.
Klíčová slova: malé a střední firmy; trh B2B; plán uvedení produktu; marketingový plán
Název práce: Product launch marketing plan on B2B engineering market
Autor(ka) práce: Černohousová, Anežka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Kusá, Pavla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with product launch marketing plan on B2B engineering market. The aim is to describe the marketing plan and comment it in terms of complexity and depth of this plan. The theoretical part describes the marketing plan and its parts considering the specifics of small business on B2B market. The practical part covers comments on the particular marketing plan in detail and suggests indicators which evaluate successful product launch. Finally, the conclusion evaluates marketing plan briefly and presents several suggestions to improve the plan based on specialized publications.
Klíčová slova: product launch plan; marketing plan; small and medium businesses; B2B market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 9. 2013
Datum podání práce: 31. 5. 2014
Datum obhajoby: 10. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43886/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: