Franchising jako způsob podnikání na českém trhu

Název práce: Franchising jako způsob podnikání na českém trhu
Autor(ka) práce: Boudová, Eliška
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Němečková, Iveta
Oponenti práce: Hinčica, Vít
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce představuje franchising jako jeden z možných způsobů podnikání na českém trhu. Poukazuje na jeho dosavadní příznivý vývoj ve světě a poté i v České republice, kde franchising nacházel své uplatnění již od první poloviny 90. let. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Část teoretická podává přehled možných předností a nedostatků franchisového podnikání a pojednává i o praktických aspektech jeho vzniku a fungování, a to se zaměřením na český trh. Část praktická patří franchisovým konceptům, které již na českém trhu prokázaly svou životaschopnost a daří se jim s úspěchem nalézat zájemce o koupi franchisové licence.
Klíčová slova: český trh; franchisor; franchisová licence; franchisant; franchising
Název práce: Franchising in the Czech market conditions
Autor(ka) práce: Boudová, Eliška
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Němečková, Iveta
Oponenti práce: Hinčica, Vít
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Business franchising is a form of business present in the Czech market since the first half of the 1990s. Franchising has known dynamic growth both in the world and the Czech Republic. This bachelor's thesis is structured into two main chapters, the first of which provides a comprehensive outline of the major advantages and disadvantages in operating business under franchise, along with key principles behind franchising. The second chapter seeks to provide a practical application of the theoretical background for franchising introduced in the first chapter. Accordingly, it concentrates on two franchises that have succeeded in the Czech Republic.
Klíčová slova: franchise license; Czech market; franchisee; franchisor; franchise; franchising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 3. 2013
Datum podání práce: 31. 3. 2014
Datum obhajoby: 26. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42168/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: