Gender marketing - jak jsou ženy oslovovány obchodníky

Název práce: Gender Marketing - How Organizations Approach Women
Autor(ka) práce: Tomková, Marianna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Cook, Gina
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Since women have been recognized by businesses as an attractive market theoreticians and businesses have attempted to tap into the female market. This thesis introduces the term gender marketing and its Czech specifics and aims. Masculine products and businesses offering them often fail to satisfy women's needs and are sometimes hostile towards them. The purpose of this thesis is to consider systematic differences among women and to illustrate on the example of a specific masculine product that Czech women prefer a masculine positioning strategy in a masculine product.
Klíčová slova: women; gender marketing; positioning
Název práce: Gender marketing - jak jsou ženy oslovovány obchodníky
Autor(ka) práce: Tomková, Marianna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Cook, Gina
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Od doby, kdy byly ženy objeveny jako atraktivní trh se pokoušejí podniky a teoretici zaujmout ženský trh a prosadit se na něm. Tato práce seznamuje s pojmem gender marketingu jeho českými specifiky a cíly. Mužské produkty a podniky, které mužské produkty ženám nabízejí nedokáží často uspokojit potřeby žen a často jsou vůči nim nepřátelští. Cílem této práce je ilustrovat na příkladu konkrétního mužského produktu, že Češky upředňostňují maskulinní positioning mužského produktu před ženským positioningem.
Klíčová slova: ženy; positioning; gender marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 10. 2012
Datum podání práce: 31. 5. 2013
Datum obhajoby: 26. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39663/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: