Analýza současného stavu a trendů v distribučních cestách na německém trhu

Název práce: Analýza současného stavu a trendů v distribučních cestách na německém trhu
Autor(ka) práce: Zabloudilová, Pavlína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Vokáč, Matěj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je provést analýzu trendů v oblasti distribuce, které se vyskytují na německém trhu, a vyhodnotit jejich význam na retailovém trhu. První kapitola se věnuje problematice distribuce z teoretického hlediska. Analýza německé ekonomiky a retailového prostředí slouží jako základ pro další zpracování diplomové práce. Německý trh zažívá nárůst významu e-commerce a propojování jednotlivých distribučních kanálů. Na základě sekundárních dat je vytvořen přehled nejen o aktuálním stavu a trendech v distribučních cestách v oblasti retailové trhu, ale také o trendech budoucnosti. Celková analýza je na závěr doplněna o kvalitativní výzkum, jehož záměrem bylo zjistit potenciál využití aktuálních trendů.
Klíčová slova: e-commerce; m-commerce; No-Line commerce; Omni-Channel Retailing; Cross-Channel strategie; distribuční cesty; Multi-Channel strategie
Název práce: Analysis of current situation and trends in distribution channels in the German market
Autor(ka) práce: Zabloudilová, Pavlína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Vokáč, Matěj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of this master's thesis is to analyse trends in distribution in the German market and evaluate their importance in the retail environment. The first chapter of the thesis deals with the issue of distribution from a theoretical perspective. Analysis of the German economy and retail environment serves as a basis for further elaboration of the thesis. In the German market is growing the importance of the e-commerce and there is a tendency of integration of distribution channels. The current situation and trends in distribution channels as well as the trends of the future are outlined on the basis of secondary data. The analysis is completed by qualitative research, which determines the potential use of current trends.
Klíčová slova: No-Line commerce; Omni-Channel Retailing ; Cross-Channel strategy; Multi-Channel strategy; m-commerce; e-commerce; distribution channels

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 9. 2013
Datum podání práce: 15. 5. 2014
Datum obhajoby: 26. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44153/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: