Marketingová podpora produktů dětské výživy společnosti Nutricia

Název práce: Marketingová podpora produktů dětské výživy společnosti Nutricia
Autor(ka) práce: Žižková, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Procházka, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je představit správný způsob výživy dětí do tří let, popsat trh dětské výživy a trendy v této kategorii. Dále aplikovat teoretické poznatky marketingového mixu na jednoho z nejsilnějších hráčů na trhu dětské výživy, společnost Nutricia. Na závěr, pomocí výsledků z výzkumu, navrhnout pro tuto společnost marketingová doporučení. Diplomová práce je rozdělena na dvě části - na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsaná správná dětská výživa od narození do tří let věku, popsané složky marketingového mixu a konkurenční prostředí. V praktické části je představen trh dětské výživy v České republice, trendy v této kategorii, konkurence na trhu, společnost Nutricia a její marketingový mix. Součástí praktické části je vlastní výzkum. Na závěr práce jsou vyhodnoceny stanovené hypotézy a navržena marketingová doporučení pro společnost Nutricia.
Klíčová slova: marketingový mix; dětská výživa; marketing dětské výživy; konkurence
Název práce: Marketing support of baby food in the company Nutricia
Autor(ka) práce: Žižková, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Procházka, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to present a correct way of proper child nutrition under three years of age, describe the baby food market and trends in this category. Then, apply the theoretical knowledge of the marketing mix to one of the strongest players in the baby food market, the company Nutricia. In conclusion, using the results of the research, suggest for this company marketing recommendations . The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part describes the proper child nutrition from birth to three years of age, components of the marketing mix and competitive enviroment. In the practical part, the baby food market in the Czech Republic, the trends in this category, market competition, the company Nutricia and its marketing mix are beying suscribed. The practical part has its own research. At the end of the work the hypothesis are confirmed or disproved and marketing recommendations for Nutricia are made.
Klíčová slova: marketing mix; baby food; marketing of baby food; competition

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 6. 2013
Datum podání práce: 15. 5. 2014
Datum obhajoby: 26. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43419/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: