Analýza konkurenční situace ve vzdělávání na trhu automobilového průmyslu

Název práce: Analýza konkurenční situace ve vzdělávání na trhu automobilového průmyslu
Autor(ka) práce: Loučková, Marie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Krejčová, Iva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je s pomocí zvolené metody určit nejvhodnější školící organizace poskytující služby ve vzdělávání se zaměřením na automobilový průmysl a navrhnout zlepšení poskytovaných služeb. V rámci posouzení konkurenční situace na trhu vzdělávání se diplomová práce zabývá vyhodnocením nabídky školících a vzdělávacích organizací se zaměřením na potřeby klientů v automobilovém průmyslu a vyhodnocením spokojenosti podniků pracujících v automobilovém průmyslu s nabídkou, kvalitou a dostupností poskytovaných vzdělávacích služeb. Dále se diplomová práce zabývá návrhy na možné zlepšení poskytovaných školících služeb v oblasti automobilového průmyslu.
Klíčová slova: specifické požadavky zákazníků; marketingový výzkum; automobilový průmysl; konkurenční prostředí; vzdělávání; situační analýza
Název práce: Analysis of Competitive Situation in Education in the Automotive Industry
Autor(ka) práce: Loučková, Marie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Krejčová, Iva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to determine the best training organizations, which are providing services in education with a focus on the automotive industry method and suggest improvements of the services provided, using the selected methods. In assessing the competitive situation in the education market, the thesis deals with the evaluation of offers training and education company focusing on the needs of clients in the automotive industry and evaluating the satisfaction of the companies working in the automotive industry with offer, quality and availability of educational services. Further, the thesis deals with suggestions for possible improvements provided training services to the automotive industry.
Klíčová slova: competitive environment; customers specific requirements; marketing research; situation analysis; automotive industry; education

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 3. 2013
Datum podání práce: 31. 3. 2014
Datum obhajoby: 5. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42465/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: