Exportní strategie firmy Preciosa

Název práce: Exportní strategie firmy Preciosa
Autor(ka) práce: Piekarzová, Karolína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je navržení vhodné exportní strategie pro společnost Preciosa Figurky, s.r.o. do Chile. První kapitola stručně charakterizuje zmíněnou společnost a je zde popsána její ekonomická situace a obchodní strategie. Další kapitoly se věnují rozboru současného marketingového mixu společnosti, vzájemným obchodním stykům České Republiky a Chile a je zde i podrobná PEST analýza chilského trhu z pohledu tuzemských podnikatelů. Poslední kapitola již navrhuje konkrétní exportní strategii, kde je největší důraz kladen na komunikační strategii. Společnost již úspěšně působí v jiných zemích v regionu Latinské Ameriky a vývoz do Chile je díky ekonomické vyspělosti této země správnou strategií.
Klíčová slova: komunikační strategie; Chile; exportní strategie; PEST analýza; marketingový mix
Název práce: Export strategy for the company Preciosa
Autor(ka) práce: Piekarzová, Karolína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to propose a suitable export strategy for the company Preciosa Figurky, s.r.o. in Chile. The first chapter briefly characterizes that company, and describes its economic situation and business strategy. Other chapters are devoted to the analysis of the current marketing mix of the company, mutual trade relations between Czech Republic and Chile and there is also a detailed PEST analysis of Chilean market from the perspective of domestic entrepreneurs. The last chapter proposes a specific export strategy, where the greatest emphasis is placed on communication strategy. The company has been successfully operating in other countries in Latin America and export to Chile is due to the economic advancement of this country right strategy.
Klíčová slova: export strategy; PEST analysis; marketing mix; Chile; communication strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 7. 2012
Datum podání práce: 1. 5. 2013
Datum obhajoby: 26. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38377/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: