Situační analýza a doporučení pro marketing firmy GAMA HOLDING Praha a.s

Název práce: Situační analýza a doporučení pro marketing firmy GAMA HOLDING Praha a.s
Autor(ka) práce: Válková, Denisa
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Sobíšek, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem bakalářské práce "Situační analýza a doporučení pro marketing firmy GAMA HOLDING Praha a.s." je vymezení základních pojmů marketingu, marketingového prostředí a marketingového mixu. Cílem práce je analýza prostředí a marketingového mixu reálně existujícího podniku. Dalším dílčím cílem je zjistit, jak firmu vnímají stávající zákazníci, jak jsou spokojeni s nabízenými službami a s kvalitou práce jednotlivých oddělení, jaký je důvod nízké opakovanosti projektů. Pro účely této práce byl proveden i vlastní kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření. Na základě všech získaných informací a výsledků šetření jsou vyvozeny závěry a doporučení pro zlepšení stávající situace společnosti GAMA HOLDING Praha a.s.
Klíčová slova: marketingové prostředí; GAMA HOLDING Praha a.s.; marketingový mix; marketingový výzkum; SWOT analýza
Název práce: The Situation analysis and Recommendations for Marketing of the Company GAMA HOLDING Praha Inc
Autor(ka) práce: Válková, Denisa
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Sobíšek, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theme of this study is entitled "The Situation analysis and Recommendations for Marketing of the Company GAMA HOLDING Praha Inc.", and it aims to define the basic marketing concepts, marketing environment and marketing mix. The goal of this paper is to analyze the environment and marketing mix of an actual existing company. Another goal is to find out how existing customers perceive the company, how are they satisfied with the services offered, with the quality of work of each department, and mainly what is the reason behind the low repetition of projects. This work has its own quantitative research conducted via questionnaires. The necessary conclusions and recommendations towards the improvement of the GAMA HOLDING Praha Inc. company's situation are deduced.
Klíčová slova: marketing research; SWOT analysis; marketing mix; marketing environment; GAMA HOLDING Praha Inc.

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 10. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 28. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45081/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: