Situační analýza společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s

Název práce: Situační analýza společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s
Autor(ka) práce: Vodička, Radek
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Oponenti práce: Stejskalová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je provést marketingovou situační analýzu ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a navrhnout vhodnou strategii. V teoretické části práce jsou vysvětlené pojmy marketingu služeb a jednotlivé nástroje marketingové situační analýzy. V praktické části je situační analýza provedena s výsledným doporučením strategie.
Klíčová slova: Situační analýza; Marketing služeb; Telekomunikační trh; T-Mobile
Název práce: Situational Analysis of T-Mobile Czech Republic Company
Autor(ka) práce: Vodička, Radek
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Oponenti práce: Stejskalová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the presented bachelor thesis is to implement a marketing situation analysis at T Mobile Company, Czech Republic, and draft an appropriate strategy. The theoretical part explains basic concepts of marketing and various tools of marketing situation analysis. In the practical part there is carried out a situational analysis with final recommendations for a strategy.
Klíčová slova: Marketing of services; Telecommunications market; T-Mobile; Situation analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2013
Datum podání práce: 20. 4. 2014
Datum obhajoby: 4. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/46755/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: