Analýza věrnostního programu v drogeriích

Název práce: Analýza vernostného programu v drogériách
Autor(ka) práce: Mydlová, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca je zameraná na vernostné programy v drogériách. Cieľom bakalárskej práce je skúmanie a porovnanie dvoch vernostných programov drogérií. Teoretická časť je zameraná na vzťah medzi firmou a zákazníkom, založený predovšetkým na vytváraní hodnoty pre zákazníka sprevádzané spokojnosťou a vernosťou. Druhá a tretia kapitola definuje vernostné programy a marketingový výskum. Praktická časť obsahuje analýzu a porovnanie vernostných programov drogérie dm a Teta na základe vlastného dotazníkového šetrenia. Záver práce patrí overeniu výskumných cieľov a celkovému zhrnutiu.
Klíčová slova: net promoter score; marketingový výskum; spokojnosť; lojalita; vernostný program
Název práce: Analýza věrnostního programu v drogeriích
Autor(ka) práce: Mydlová, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřena na věrnostní programy v drogeriích. Cílem bakalářské práce je zkoumání a porovnání věrnostních programů dvou drogerií. Teoretická část je zaměřena na vztah mezi firmou a zákazníkem, který je založen především na vytváření hodnoty pro zákazníka a doprovázen spokojeností a věrností. Druhá a třetí kapitola definuje věrnostní programy a marketingový výzkum. Praktická část obsahuje analýzu a porovnání věrnostních programů drogerie dm a Teta na základě vlastního dotazníkového šetření. Závěr práce patří ověření výzkumných cílů a celkovému shrnutí.
Klíčová slova: věrnostní program; net promoter score; marketingový výzkum; loajalita; spokojenost
Název práce: Analysis of loyalty program in drugstores
Autor(ka) práce: Mydlová, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The bachelor thesis is focused on loyalty programs in drugstores. The aim of this study is to analyze and compare two loyalty programs in drugstores. The theoretical part focuses on the relationship between company and customer mainly based on creation of customer value accompanied by satisfaction and loyalty. The second and third chapter defines loyalty programs and marketing research. The practical part includes the analysis and comparison of loyalty programs in dm and Teta drugstores which is based on questionnaire survey. The conclusion includes research objectives and overall summary.
Klíčová slova: loyalty program; net promoter score; marketing research; satisfaction; loyalty

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 10. 2013
Datum podání práce: 31. 5. 2014
Datum obhajoby: 18. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44512/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: