Vliv reklamy na spotřebitele

Název práce: Vliv reklamy na spotřebitele
Autor(ka) práce: Vnoučková, Monika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Trachta, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářská práce "Vliv reklamy na spotřebitele" je získat povědomí o předvolebních prezidentských kampaních. A to z hlediska ovlivňování mínění občanů České republiky během předvolebního období a také z pohledu marketingových odborníků. V práci jsou rozepsané způsoby propagace a komunikační mix. Následně je popsán postup při tvorbě reklamní kampaně.
Klíčová slova: pohled odborníka; ovlivňování mínění; názory občanů; prezidentské volby; volební kampaně
Název práce: Influence of Advertising on Consumer
Autor(ka) práce: Vnoučková, Monika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Trachta, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of bachelor thesis "The influence of advertising on consumers" is to get awareness of the election campaigns. And in terms of influencing public opinion of the Czech Republic during the election period and also in terms of marketing professionals. At work describes methods of promotion and communication mix. Following is describen the procedure for creating an advertising campaign.
Klíčová slova: expert view; influencing opinion; citizens' view ; presidential elections; election campaigns

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 2. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 4. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41669/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: