Analýza vhodnosti využití sociálních sítí v získávání pracovníků a personálním marketingu v konkrétním podniku

Název práce: Analýza vhodnosti využití sociálních sítí v získávání pracovníků a personálním marketingu v konkrétním podniku
Autor(ka) práce: Vítů, Šárka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Pavel
Oponenti práce: Králová, Věra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se svým tématem zabývá sociálními sítěmi a jejich vlivem na oblast HR, především na proces výběru nových zaměstnanců. Teoretická část stručně popisuje historii a vývoj sociálních sítí, vybrané HR procesy a spojitost sociálních sítí s HR. V práci jsou charakterizovány sociální sítě Facebook, LinkedIn, Twitter a Google+ a z oblasti HR náborové nástroje s bližší specifikací pracovních portálů. Praktická část bude představovat případovou studii v konkrétním podniku, analýzu současných náborových nástrojů, způsobů, jakou formou společnost prezentuje volná pracovní místa na internetu, a výzkum v oblasti sociálního náboru. Záměrem práce je prozkoumat, zda jsou v případové studii sociální sítě schopné nahradit současné náborové nastavení a zda je možné sociální nábor využít pro jakoukoli volnou pozici. V práci budou porovnány výsledky získané analýzou současných náborových nástrojů s daty získanými výzkumem prostřednictvím sociálních sítí.
Klíčová slova: sociální média; sociální sítě; nábor pracovníků; pracovní portály; HR
Název práce: The Analysis of the Appropriateness of the Use of Social Networks in Recruitment and Marketing Personnel in a particular Company
Autor(ka) práce: Vítů, Šárka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Pavel
Oponenti práce: Králová, Věra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis is focused on social networks and their influence on HR field, especially on recruitment. The theoretical part describes history and development of social networks, specific HR processes and explanation of related theories and connections between social networking and HR. This part also involves description of the social networks Facebook, LinkedIn, Twitter and Google+ and specifications of job portals. The practical part (research) is focused on analysis of current recruitment set up of monitored company, forms of vacancies advertising on the internet. The aim of the thesis is to research if the recruitment via social networks could replace job portals. The next aim of the thesis is to discover if social networks are suitable for recruitment for any position in monitored company. The results of research in social networks will be compared with data obtained through the job portals.
Klíčová slova: HR; social media; social networks; recruitment; job portals

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 3. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 4. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47451/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: