Segmentace trhu kávy z hlediska maloobchodu

Název práce: Segmentácia trhu kávy z pohľadu maloobchodu
Autor(ka) práce: Kadilák, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je identifikovať a popísať jednotlivé segmenty na trhu kávy v Českej republike, a následne vytvoriť marketingové doporučenia k ich zasiahnutiu. Naplnenie tohto cieľa nie je možné bez znalosti celého trhu a segmentov spotrebiteľov trhu kávy. K popisu trhu sú použité data agantúry Nielsen a k segmentácii zas data MML-TGI agentúry Median. K dokresleniu situácie na trhu kávy a overeniu stanovených hypotéz bol ešte realizovaný primárny kvalitatívny výskum formou individuálnych rozhovorov.
Klíčová slova: kvalitativný výskum; kvantitativný výskum; proces segmentácie trhu; segmentácia; trh kávy
Název práce: Segmentace trhu kávy z hlediska maloobchodu
Autor(ka) práce: Kadilák, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je identifikovat a popsat jednotlivé segmenty na trhu kávy v České republice, a následně vytvořit marketingová doporučení k jejich zasažení. Naplnění tohto cíle není možné bez znalosti celého trhu a segmentů spotřebitelů trhu kávy. K popisu trhu byla použita data agantury Nielsen, k segmentaci naopak data MML-TGI agentury Median. K dokreslení situace na trhu kávy a ověření stanovených hypotéz byl také realizován primární kvalitativní výzkum formou individuálnich rozhovorů.
Klíčová slova: kvantitativní výzkum; kvalitativní výzkum; proces segmentace trhu; segmentace; trh kávy
Název práce: Segmentation of coffee market from the retail point of view
Autor(ka) práce: Kadilák, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The main objective of this Masters thesis is to identify and describe segments of customers in coffee market in Czech republic. Furthermore objective is to formulate marketing recommendation on how to address those customers. To fullfil this goal is not be possible without deep knowledge of whole coffee market and of those customer segments. To understand the market itself, data from Nielsen agency are used. As to complete whole segmentation process MML-TGI data of Median agency are used. To paint the final picture of coffee market and to verify formulated hypothesis further qualitative research has been conducted in for of individual interviews.
Klíčová slova: qualitative research; quantitative research; segmentation process; segmentation; coffee market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 1. 2013
Datum podání práce: 12. 5. 2014
Datum obhajoby: 3. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47394/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: