Marketingová komunikace banky na sociálních sítích

Název práce: Marketingová komunikace banky na sociálních sítích
Autor(ka) práce: Zilvar, Adam
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá tématem marketingové komunikace banky na sociálních sítích. Cílem práce je identifikovat možnosti marketingové propagace na sociálních sítích a poté na základě analýzy současné komunikace České spořitelny na sociálních sítích navrhnout doporučení pro její zlepšení. Komunikace firem na sociálních sítích je relativně nové a dynamicky se rozvíjející oblastí a společnosti této formě propagace věnují stále větší část marketingových rozpočtů. Přínosem práce je proto shrnutí nových poznatků v této oblasti, poskytnutí přehledu forem propagace na Facebooku a Twitteru a zhodnocení komunikace České spořitelny za pomocí srovnání s internetovou bankou Air Bank a použítí osvědčené praxe. Na závěr práce předkládám doporučení pro zlepšení komunikace České spořitelny na sociálních sítích.
Klíčová slova: Marketingová komunikace; Facebook; Sociální ítě; Twitter; Internetový marketing
Název práce: Marketing communication of a bank on social networks
Autor(ka) práce: Zilvar, Adam
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis is concerned with marketing communication of a bank on social networks. The aim of the thesis is to identify the possibilities of marketing promotion on social networks and thereafter perform an analysis of current communication of Česká spořitelna and based on it provide suggestions for improvements. The communication on social networks is a relatively new a dynamically developing area and companies devote increasingly larger parts of the marketing budgets to this form of communication. The benefits of this work are therefore a summary of new findings in this field, overview of forms of promotion on Facebook and Twitter and evaluation of communication of Česká spořitelna using comparison with an internet bank Air Bank and using best practices. At the end of the thesis I present suggestions for improvements of communication of Česká spořitelna on social networks.
Klíčová slova: Internet Marketing; Marketing Communication; Facebook; Social Networks; Twitter

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 10. 2012
Datum podání práce: 1. 5. 2014
Datum obhajoby: 3. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39710/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: