Využití sociálních sítí v podnikaní se zaměřením na marketing

Název práce: Využití sociálních sítí v podnikaní se zaměřením na marketing
Autor(ka) práce: Svobodová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou postavení sociálních sítí v České republice a jejich možným využitím pro podnikatelské účely s důrazem na marketing. Práce je zaměřena na sociální síť Facebook, která vykazuje z pohledu počtu uživatelů a jejich aktivity nejvíce využívanou sociální síť v ČR s nejvyšším reklamním potenciálem. Práce popisuje proces tvorby placených i neplacených forem propagace v rámci této sociální sítě a předkládá návrh optimálního řešení pro zapojení firem do jejího fungování. Zjištěné poznatky byly v průběhu psaní práce prakticky aplikovány na již existující profil e-shopu www.milujito.cz na Facebooku.
Klíčová slova: Facebook; Sociální sítě; Online marketing
Název práce: The use of social networks in business focusing on marketing
Autor(ka) práce: Svobodová, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis analyzes the position of social networks in the Czech Republic and describes their potential usage for business with a scope on marketing. The work focuses on the social network Facebook, which in terms of number of users and their activity is the most represented social network in the Czech Republic and therefore represents the highest advertising potential. The work describes the creation of both paid and unpaid forms of communication within this social network and presents an optimal solution for its involvement in company's activities. The findings were applied in practice to the Facebook profile of www.milujito.cz e-shop.
Klíčová slova: Facebook; Social networks; Online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 9. 2013
Datum podání práce: 1. 6. 2014
Datum obhajoby: 5. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43736/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: