Marketingová strategie Měšťanského pivovaru Havlíčkův Brod, a.s. na domácím a zahraničních trzích

Název práce: Marketingová strategie Měšťanského pivovaru Havlíčkův Brod, a.s. na domácím a zahraničních trzích
Autor(ka) práce: Holenda, Lukáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Lechanová, Iva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této práce je popsat marketingovou strategii daného pivovaru, zároveň ale i navrhnout případná zlepšení pro marketing. Vedle toho je práce zaměřena na situaci v zahraničí, zhodnocení aktuálního stavu a vyhodnocení dalších možností.
Klíčová slova: Rakouský trh; Export; Marketingová strategie; Komunikační mix
Název práce: The Marketing Strategy of Měšťanský Pivovar Havlíčkův Brod, A.S. on the Czech and Foreign Marketplaces
Autor(ka) práce: Holenda, Lukáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Lechanová, Iva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this thesis is to describe the marketing strategy of the particular brewery, but also to suggest improvements for marketing. Apart from this, the thesis is focused on the situation in foreign countries, evaluation of the actual state and review of another possibilities.
Klíčová slova: Austria´s marketplace; Export; Communication mix; Marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 9. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 28. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43849/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: