Firemní kultura společnosti INGE Opava spol. s r.o

Název práce: Firemní kultura společnosti INGE Opava spol. s r.o
Autor(ka) práce: Šimetková, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Růžičková, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá firemní kulturou společnosti INGE Opava spol. s r.o. První část práce je věnována problematice firemní kultury v teoretické rovině, přičemž jsou objasněny důležité pojmy a také význam firemní kultury. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní společnost a její firemní kulturu. Nejprve jsou uvedeny základní informace o společnosti a popsány klíčové prvky její firemní kultury. Následně je provedena analýza firemní kultury společnosti za použití metody anonymního dotazníkového šetření. Součástí praktické části jsou také opatření navržená na zlepšení zjištěných nedostatků firemní kultury podniku. V závěru práce je zhodnocena síla firemní kultury společnosti INGE Opava spol. s r.o.
Klíčová slova: kvantitativní výzkum firemní kultury; firemní komunikace; prvky firemní kultury; firemní kultura
Název práce: Corporate Culture of INGE Opava spol. s r.o
Autor(ka) práce: Šimetková, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Růžičková, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the corporate culture of INGE Opava spol. s r.o. The first part of the thesis is devoted to the issue of corporate culture in theory and the important concepts as well as the importance of corporate culture are explained. The practical part is focused on a specific company and its corporate culture. Firstly, the basic information about the company and the key elements of its corporate culture are described. Subsequently, an analysis of the corporate culture is performed using the method of anonymous questionnaire. The practical part also includes measures designed to improve deficiencies of the company's corporate culture. In conclusion, the thesis evaluates the strength of corporate culture of INGE Opava spol. s r.o.
Klíčová slova: Elements of corporate culture; Quantitative research of corporate culture; Corporat communication; Corporate culture

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 6. 2013
Datum podání práce: 10. 5. 2014
Datum obhajoby: 5. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43487/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: