Obchodní a kulturní specifika Indie

Název práce: Obchodní a kulturní specifika Indie
Autor(ka) práce: Šrámová, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Novák, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit specifika Indie v oblasti ekonomické, obchodní a kulturní. První kapitola představuje indickou geografii, obyvatelstvo a stručnou historii. Část první kapitoly se zaměřuje na ekonomické a obchodní prostředí Indie. Druhá kapitola pojednává o indické kultuře a jejím vlivu na obchodní jednání. Třetí kapitola je praktickou částí. Je zde představena firma Škoda Auto a.s. a její dceřiná společnost Skoda Auto India Pvt. Ltd. V okruhu zaměstnanců firmy Škoda, kteří spolupracují s Indy, bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož výsledky uvádí třetí kapitola. Dotazníkové šetření se týká především kulturních odlišností Indů.
Klíčová slova: obchodní jednání; kulturní specifika; Indie; Hofstede; ekonomické prostředí
Název práce: Business and cultural specifics of India
Autor(ka) práce: Šrámová, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Novák, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the bachelor thesis is to introduce specifics of India in economic, business and cultural areas. First chapter introduces Indian geography, population and short history. One part of first chapter is focused on economic and business environment of India. Second chapter deals with Indian culture and its influence on business negotiations. Third chapter is a practical part. At the beginning a company Škoda Auto a.s. and its subsidiary Skoda Auto India Pvt. Ltd. are introduced. The chapter presents the results of questionnaire survey which is concerned the cultural specifics of Indians. The survey was made within the Škoda employees working with Indian colleagues.
Klíčová slova: India; Hofstede; economic environment; cultural specifics; business negotiations

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 6. 2013
Datum podání práce: 10. 5. 2014
Datum obhajoby: 5. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43329/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: