Strategie společnosti Virtual Reality Media a.s. na mezinárodních trzích

Název práce: Stratégia spoločnosti Virtual Reality Media a.s. na medzinárodných trhoch
Autor(ka) práce: Grmanová, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Berith, Július
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom práce je na základe strategickej analýzy podniku Virtual Reality Media a.s., zhodnotiť stratégiu podniku na medzinárodných trhoch a navrhnúť možností jej zlepšenia. Hlavnou činnosťou podniku je výskum, vývoj, výroba a predaj leteckých simulátorov. Práca obsahuje analýzu vnútorných faktorov a analýzu vonkajšieho prostredia podniku. Na záver práce je za pomoci SWOT analýzy navrhnutá podniková stratégia, ktorá má zlepšiť jeho pozíciu a konkurenčné postavenie na medzinárodných trhoch.
Klíčová slova: SWOT analýza; Virtual Reality Media a.s. ; simulátor leteckej techniky; podniková stratégia
Název práce: Strategie společnosti Virtual Reality Media a.s. na mezinárodních trzích
Autor(ka) práce: Grmanová, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Berith, Július
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem práce je na základě analýzy současné podnikové strategie podniku Virtual Reality Media a.s. na mezinárodních trzích, zhodnocení a navržení možností jejího vylepšení. Hlavní činností podniku je výzkum, vývoj, výroba a prodej leteckých simulátorů. V prostředí silné konkurence a se zaměřením na takto specifický produkt není pro podnik snadné získat zákazníka. Práce je zaměřena na analýzu vnějšího prostředí a analýzu vnitřních faktorů podniku za pomoci SWOT analýzy. Na závěr práce je navržena podniková strategie pro Virtual Reality Media a.s., která má za cíl vylepšit pozici a konkurenční postavení podniku na mezinárodních trzích.
Klíčová slova: SWOT analýza; Virtual Reality Media a.s. ; podniková strategie; simulátor letecký techniky
Název práce: The Strategy of Virtual Reality media a.s. in the international markets
Autor(ka) práce: Grmanová, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Berith, Július
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Aim of this thesis is to evaluate the current strategy of Virtual Reality media a.s. in the international markets on the basis of strategic analysis and suggest possibilities of its improvement. The main activity of the company is research, development, production and selling of flight simulators. The thesis contains analysis of internal factors and external environment of the company. At the end of the work the corporate strategy, which should improve the position and competitiveness of the company on the international market is proposed.
Klíčová slova: Flight Simulator; corporate strategy; Virtual Reality Media a.s.; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 5. 2013
Datum podání práce: 15. 5. 2014
Datum obhajoby: 3. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43109/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: