Marketing na sociálních sítích se zaměřením na LinkedIn \\a jeho využití ve firmě OPUS Praha

Název práce: Marketing na sociálních sítích se zaměřením na LinkedIn \\a jeho využití ve firmě OPUS Praha
Autor(ka) práce: Vyskočilová, Marcela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Slavíková, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce analyzuje pole sociálních sítí, popisuje jednotlivé typy sociálních sítí i jejich historii. První kapitola je soustředěna také na popis využití sociálních sítí ve firmách. V druhé kapitole je cíleno na seznámení čtenáře se sociální sítí LinkedIn -- historií, strukturou a jeho využitím. Kapitola je zakončena podrobným popisem, jak by měl vypadat ideální firemní profil na LinkedIn. Posledním cílem této práce je praktická ukázka, jak se tvoří ideální firemní profil. Je k tomu využita metoda případové studie. Kromě toho je ve třetí kapitole také představena společnost OPUS Praha, jejíž profil je sestavován, její marketingové strategie a dosavadní působení firmy na sociálních sítích.
Klíčová slova: LinkedIn; OPUS Praha; sociální sítě; marketing
Název práce: Marketing on social networks with the focus on LinkedIn \\and its usage in company OPUS Praha
Autor(ka) práce: Vyskočilová, Marcela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Slavíková, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis analyzes the pool of social networks, describes the types of social networks and their history. The first chapter is focused also on description of usage of social networks in companies. The second chapter aims at meeting a reader with the social network LinkedIn -- history, structure and its usage. The last goal of this bachelor thesis is a practical demonstration how to build an ideal company profile. There is used the method case study for it. Except that in the third chapter company OPUS Praha is introduced there, of which profile is built, its marketing strategies and present activity of company on social networks.
Klíčová slova: OPUS Praha; marketing; LinkedIn; social networks

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 4. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 4. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42918/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: