Personální činnosti hotelového recepčního

Název práce: Personálne činnosti hotelového recepčného
Autor(ka) práce: Martinková, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Jenčková, Jiřina
Oponenti práce: Indrová, Jarmila
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom práce je analyzovať fungovanie recepcie konkrétneho hotelu v Prahe, následne vyvodiť slabé stránky a nedostatky pri práci recepčných a navrhnúť možné riešenia zistených problémov. Informácie potrebné na analýzu boli získané z dotazníkového šetrenia medzi hotelovými recepčnými a z rozhovoru s Front Office manažérom hotela Villa Schwaiger. Jednotlivé pracovné činnosti a personálny manažment sú porovnávané s teóriou získanou z odborných kníh a článkov z odborných časopisov.
Klíčová slova: ľudské zdroje; hotelový recepčný; personálne činnosti; hotel
Název práce: Personální činnosti hotelového recepčního
Autor(ka) práce: Martinková, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Jenčková, Jiřina
Oponenti práce: Indrová, Jarmila
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem práce je analyzovat fungování recepce konkrétního hotelu v Praze, následně vyvodit slabé stránky a nedostatky při práci recepčních a navrhnout možná řešení zjištěných problémů. Informace potřebné na analýzu byly získány z dotazníkového šetření mezi hotelovými recepčními a z rozhovoru s Front Office manažérem hotelu Villa Schwaiger. Jednotlivé pracovní činnosti a personální manažment jsou porovnávaný s teorií získanou z odborných knih a článků z odborných časopisů.
Klíčová slova: lidské zdroje; hotelový recepční; hotel; personální činnosti
Název práce: Personnel activities of a hotel receptionist
Autor(ka) práce: Martinková, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Jenčková, Jiřina
Oponenti práce: Indrová, Jarmila
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyze the operation of a hotel reception in a specific hotel in Prague, consequently to raise weaknesses and shortcomings of personnel activities of receptionists and to propose solutions to identified problems. The information needed for the analysis was obtained from a survey among receptionists and from the interview with Front Office manager of hotel Villa Schwaiger. The personnel activities and human resources management are compared with the theory derived from technical literature and journals.
Klíčová slova: personnel activities; human resources; hotel receptionist; hotel

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 10. 2013
Datum podání práce: 16. 5. 2014
Datum obhajoby: 5. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44513/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: