Čínský trh s luxusním zbožím a jeho specifika

Název práce: Čínsky trh s luxusným tovarom a jeho špecifiká
Autor(ka) práce: Oravec, Andrej
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Žamberský, Pavel
Oponenti práce: Erbenová, Monika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Čína je druhým najväčším trhom s luxusným tovarom a je pre luxusné značky veľmi zaujímavá. Cieľom práce je analyzovať a pre čitateľa lepšie pochopiť komplikované skutočnosti čínskeho trhu s luxusným tovarom a následne zodpovedať na otázku či je tento trh pre luxusnú značku perspektívny do budúcna. V prvej kapitole sa zaoberám konceptom, históriou a hodnotami luxusu v Číne. V druhej kapitole opíšem niekoľko špecifík Čínskeho trhu s luxusným tovarom. A v tretej uvediem dôležité skutočnosti pre vstup značky na čínsky trh.
Klíčová slova: Marketing; Luxus; Čína
Název práce: Čínský trh s luxusním zbožím a jeho specifika
Autor(ka) práce: Oravec, Andrej
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Žamberský, Pavel
Oponenti práce: Erbenová, Monika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Čína se stala druhým největším trhem s luxusním zbožím a je velice vyhledávaná luxusníma značkama. Cílem mé práce je lépe pochopit tento komplikovaný trh a odpovědet na otazku zda li je tento trh do budoucnosti perspektivní. V prvni kapitole mojí práce definuji koncept, hodnoty a historii ľuxusu v Číně.V druhé se budu věnovat důvodům rastu trhu s luxusním zbožím. Ve třetí a poslední kapitole rozeberu specifika vstupu na Čínský trh s luxusním zbožím a uvedu krátkou připadovou studii.
Klíčová slova: Marketing; Čína; Luxus
Název práce: China’s luxury market and its specifications
Autor(ka) práce: Oravec, Andrej
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Žamberský, Pavel
Oponenti práce: Erbenová, Monika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
China has become world's second biggest luxury market and is aiming to become the first therefore is very interesting place to do business. Goal of my thesis was to describe China's luxury market and it's interesting specifications and then ask the question if it has potencial to grow in the future. In my first Chapter i wrote aboute concept, history and values related to China's luxury market. In my second chapter I decribed reasons of rapid growth of this market in past few years and in my last third chapter I described some of the most important things to have in mind when entering China's luxury market.
Klíčová slova: Marketing; Luxury; China

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodních ekonomických vztahů

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 10. 2013
Datum podání práce: 9. 5. 2014
Datum obhajoby: 13. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44429/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: