Vliv sociálních sítí a recenzních portálů na kvalitu služeb vybraného hotelu

Název práce: Vplyv sociálnych sietí a recenzných portálov na kvalitu služieb vybraného hotela
Autor(ka) práce: Mišková, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Jenčková, Jiřina
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom diplomovej práce je zistiť vplyv sociálnych sietí a recenzných portálov na kvalitu služieb v Hoteli Louren**** v Prahe a ich význam a postavenie v marketingových činnostiach daného hotela. Prvá časť práce sa venuje týmto médiám všeobecne, ich výhodami, možnými rizikami a radami, ako ich v praxi využívať. Druhá časť práce skúma využitie týchto médií vo vybranom hoteli. Súčasťou práce je aj výskum vnímania hotelových recenzných portálov u zákazníkov Hotela Louren, ktorý bol spracovávaný na základe dotazníkového šetrenia. Zámerom šetrenia bolo zistiť, či sa hostia hotela riadia recenziami a aký im prikladajú význam. Výstupom práce je postavenie sociálnych sietí a recenzných portálov v súčasnom hotelovom marketingu a ich prípadný vplyv na skvalitňovanie služieb v danom hoteli.
Klíčová slova: hotelový marketing; recenzný portál; sociálne médiá
Název práce: Vliv sociálních sítí a recenzních portálů na kvalitu služeb vybraného hotelu
Autor(ka) práce: Mišková, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Jenčková, Jiřina
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je zjistit vliv sociálních sítí a recenzních portálů na kvalitu služeb v Hotelu Louren **** v Praze a jejich význam a postavení v marketingových činnostech daného hotelu. První část práce se věnuje těmto médiím obecně, jejich výhodami, možnými riziky a radami, jak je v praxi využívat. Druhá část práce zkoumá využití těchto médií ve vybraném hotelu. Součástí práce je i výzkum vnímání hotelových recenzních portálů u zákazníků Hotelu Louren, který byl zpracováván na základě dotazníkového šetření. Záměrem šetření bylo zjistit, zda se hosté hotelu řídí recenzemi a jaký jim přikládají význam. Výstupem práce je postavení sociálních sítí a recenzných portálů v současném hotelovém marketingu a jejich případný vliv na zkvalitňování služeb v daném hotelu.
Klíčová slova: hotelový marketing; recenzní portály; sociální média
Název práce: The impact of social media and hotel review sites on the quality of services in selected hotel
Autor(ka) práce: Mišková, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Jenčková, Jiřina
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to determine influence of social media and hotel review sites on quality of services of Louren Hotel **** in Prague and their major role in the marketing activities of the hotel. The first part deals with these media in general, their benefits, potential risks and advice, how to use them in practice. The second part examines the use of these media in selected hotel. Research of perception of hotel review sites amoung costumers of Hotel Louren is also part of the work. The research was processed on the basis of a questionnaire survey. The aim of the investigation was to determine whether the hotel guests follow reviews and what meaning it has for them. This work shows a position of social media and review sites in the current hotel marketing and their possible impact on the improvement of services in the hotel.
Klíčová slova: hotel review sites; social media; hotel marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 10. 2013
Datum podání práce: 16. 5. 2014
Datum obhajoby: 6. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44426/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: