Marketingová strategie hotelu Jana a.s

Název práce: Marketingová strategie hotelu Jana a.s
Autor(ka) práce: Němečková, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Kvítková, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je sestavení marketingové strategie pro hotel Jana a.s. v Přerově (střední Morava). Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část čtenáře seznamuje se základními pojmy marketingu a praktická část je následně aplikuje na konkrétní příklad hotelu Jana a.s. Součástí je proto marketingový výzkum vnějšího i vnitřního prostředí hotelu, který monitoruje aktuální situaci a nastiňuje možný vývoj. Použita byla data poskytnutá hotelem, získaná z hotelových výročních zpráv, od Českého statistického úřadu a zainteresovaných ministerstev. Finance analyzuje vertikální a horizontální analýza aktiv a pasiv a některé vybrané ukazatele (ROA, ROE atd.). Na základě získaných informací je sestavena strategie a navržen marketingový mix.
Klíčová slova: marketingová strategie; hotel Jana a.s.; kvalita; služby; ubytovací služby; kongresový hotel
Název práce: Marketing strategy of the hotel Jana a.s
Autor(ka) práce: Němečková, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Kvítková, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this thesis is to create a marketing strategy for the hotel Jana a.s. located in Přerov (cental Moravia). It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part introduces the basic marketing terms and the practical part applies them in practise on the example of hotel Jana a.s. Marketing research is included in order to analyze the current situation within internal and external environment of the hotel. The data from the hotel and his annual reports were used together with data from Czech Statistical Office and responsible ministries. Financial situation is analyzed using horizontal and vertical analysis of assets and liabilities plus some selected indicators (ROA, ROE etc.). The strategy is build and marketing mix is designed based on the outcome of all analyses.
Klíčová slova: quality; services; hotel Jana a.s.; hospitality industry; congress hotel ; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 10. 2013
Datum podání práce: 9. 5. 2014
Datum obhajoby: 3. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44413/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: