Produktová strategie firmy Starbucks na českém trhu

Název práce: Produktová strategie firmy Starbucks na českém trhu
Autor(ka) práce: Jedlička, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Bolotov, Ilya
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Obsahem bakalářské práce je charakteristika Starbucks a jeho produktové strategie ve světě i v České republice. První kapitola je teoretická a zabývá se výrobkem z hlediska marketingu, mezinárodní výrobkovou politikou, sortimentní politikou, výrobkovou inovací a SWOT analýzou. Zbývající dvě kapitoly jsou praktické. Druhá kapitola charakterizuje Starbucks, jeho produktovou strategii ve světě a popisuje jeho českou konkurenci. Poslední kapitola analyzuje produktovou strategii Starbucks v ČR a porovnává jeho produktové portfolio s konkurencí. Závěr práce patří SWOT analýze Starbucks ČR a doporučením pro Starbucks.
Klíčová slova: produktové portfolio; sortimentní politika; Starbucks; SWOT analýza; konkurenční srovnání; produktový mix; produktová strategie
Název práce: Product Strategy of Starbucks Corporation in the Czech Market
Autor(ka) práce: Jedlička, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Bolotov, Ilya
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Bachelor's thesis characterises Starbucks Corporation and its product strategy over the world as well as in the Czech Republic. The first chapter is theoretical and covers the product in marketing, international product policy, product mix strategy, product innovation and SWOT analysis. The remaining two chapters are practical. The second chapter describes Starbucks, its world product strategy and its Czech competition. The last chapter analyses the product strategy of Starbucks in the Czech Republic and compares its product portfolio to the competition. The SWOT analysis and recommendations for Starbucks are made at the end.
Klíčová slova: product strategy; Starbucks; SWOT analysis; competitive comparison; product portfolio; product mix strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 9. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 4. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43766/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: