Interaktivní ekologické centrum Dolní Lomná

Název práce: Interaktivní ekologické centrum Dolní Lomná
Autor(ka) práce: Wawroszová, Pavlína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Abrhám, Josef
Oponenti práce: Brůžková, Pavla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Interaktivní ekologické centrum je moderní "muzeum", které bude zábavnou naučnou, ale i vzdělávací formou seznamovat návštěvníky s tématy věnujícími se ekologii a environmentu, bude propagovat přírodní a kulturní krásy regionu, ve kterém vzniká. Jeho zřizovatel infinity-progress o.s. získalo z fondů EU na projekt dotaci. Cílem diplomové práce je projekt představit, analyzovat jeho okolí a navrhnout pro něj vhodnou marketingovou komunikaci. Vedlejším cílem je vytvořit logo projektu a návrh propagačního plakátu. Práce je rozdělena na 4 kapitoly, z nichž první dvě tvoří část teoretickou. První z nich se věnuje vymezení základních pojmů oblastí, jichž se projekt dotýká. Jde o odvětví cestovního ruchu, neziskové organizace a také regionální politiku EU. Předmětem druhé kapitoly je marketing se zaměřením na jeho specifika v oblasti cestovního ruchu a služeb. Praktická část je tvořena popisem výchozí situace, za níž projekt vzniká, je provedena vnější i vnitřní marketingová analýza a v závěru kapitoly je popsán marketingový mix. Marketingová komunikace, jako jeden z nástrojů mixu je však předmětem samostatné, čtvrté kapitoly. Ta v několika krocích popisuje návrh komunikace, představuje nové logo i propagační materiál.
Klíčová slova: nezisková organizace; cestovní ruch; interaktivní centrum; ekologie; marketingová komunikace; regionální politika
Název práce: Interactive environmental centre Dolni Lomna
Autor(ka) práce: Wawroszová, Pavlína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Abrhám, Josef
Oponenti práce: Brůžková, Pavla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The interactive environmental centre is the modern museum that would like to familiarize its visitors with ecology and environment subjects in the entertaining and educational form and promote natural and cultural beauties of the region. Its founding organization -- infinity-progress o.s. received the EU grant. The aim of the thesis is to present project, to analyse its surrounding and to suggest appropriate marketing communication. A secondary aim is to create a logo and design of promotional poster. Thesis is divided into four chapters. The first one includes the basic definitions of the project areas. It is the tourism sector, non-governmental organizations and EU regional policy. The second chapter focus on marketing and its specifics in the tourism and services sphere. The practical part consists of project's initial situation description, external and internal marketing analysis and the marketing mix is introduced at the end. Marketing communication as one of the important marketing mix tools is a subject of fourth chapter. Design of the communication is presented in several steps as well as new logo and promotional material.
Klíčová slova: regional policy ; interactive centre; marketing communication; non-governmental organization; tourism; ecology

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 10. 2012
Datum podání práce: 30. 6. 2014
Datum obhajoby: 4. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39203/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: