Povědomí zákazníků obchodních řetězců o věrnostních programech

Název práce: Povědomí zákazníků obchodních řetězců o věrnostních programech
Autor(ka) práce: Dvořáková, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními programy maloobchodních řetězců Tesco, Billa a Penny Market. V úvodní teoretické části jsou vysvětleny pojmy loajalita, oddanost, spokojenost, podpora prodeje, věrnostní programy a marketingový výzkum. Na tuto část navazuje úvod do praktické části. Zde jsou blíže popsány jednotlivé obchodní řetězce a jimi nabízené věrnostní programy. Hlavní přínos práce představuje vlastní marketingový výzkum. Primárním cílem výzkumu bylo zjistit od majitelů věrnostních karet, jak dobře svůj věrnostní program znají, faktory proč v daném obchodě nakupují a zda mohou být považováni za loajální. Dílčími cíli výzkumu bylo zjistit, nehledě na členství ve věrnostním klubu, jaký typ věrnostního programu lidé preferují, které z osobních údajů jsou ochotni pro vstup do programu poskytnout a jak vnímají poskytování údajů. Na závěr práce jsou zhodnoceny výsledky a přineseny odpovědi na cíle práce.
Klíčová slova: Penny Market; Billa; Tesco; věrnostní programy; marketingový výzkum; loajalita
Název práce: Customers in retail chains and their awareness of the loyalty programs
Autor(ka) práce: Dvořáková, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis analyzes loyalty programs in retail stores Tesco, Billa and Penny Market. In the introductory part, important terms such as customer loyalty, dedication, satisfaction as well as sales support, loyalty programs and marketing research are defined. In the practical part, I provide analysis of selected supermarkets, their loyalty programs and present results of my own market research. Specific aims of my thesis include the customer awareness of membership details in programs they participate in and the extent of knowledge about these programs and whether or not they consider themselves loyal (to their programs). In addition I have investigated customer preferences for an ideal loyalty program independent of their current memberships. Furthermore, I analyzed customer perception of providing personal data in order to join new loyalty programs. In summary, I critically evaluate all provided results and present answers to my specific aims.
Klíčová slova: Penny Market; Billa; Tesco; marketing research; loyalty programs; loyalty

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 10. 2013
Datum podání práce: 31. 5. 2014
Datum obhajoby: 28. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44821/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: