Firemní kultura společnosti Samsung

Název práce: Firemní kultura společnosti Samsung
Autor(ka) práce: Ha, Thu Trang
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Pitra, Lubomír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V první kapitole se seznámíme s pojmem kultura, objasníme si podstatu národní a firemní kultury, co tuto kulturu ovlivňuje a co ji mění. Druhá kapitola je věnována Jižní Koreji. Blíže bude zkoumáno podnikatelské prostředí této země a rodinné průmyslové konglomeráty, které mají v současné době obrovský vliv na korejskou společnost. Podíváme se také na specifika korejské společnosti a korejskou menšinu žijící v České republice. Poslední kapitola se zaměřuje na společnost Samsung, kde zmínime některé historické události spojené se vznikem společnosti. Přiblížíme si firemní hodnoty společnosti Samsung, organizační kultuřu a společenskou odpovědnost firmy. V neposlední řadě bude pozorována firemní kultura společnosti Samsung v České republice.
Klíčová slova: Samsung; chaebol; Jižní Korea; národní a firemní kultura
Název práce: Corporate culture of Samsung
Autor(ka) práce: Ha, Thu Trang
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Pitra, Lubomír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The first chapter introduces the concept of culture, it explains the essence of national and corporate culture, what affects this culture and changes it. The second chapter is devoted to South Korea. The business environment of the country is examined closely and so are the family industrial conglomerates that currently have a huge impact on Korean society. It describes the specifics of Korean society and the Korean minority living in the Czech Republic. The last chapter focuses on the company Samsung, in which some of the historical events associated with the company's inception are mentioned. The corporate value of the company Samsung is introduced, as well as the organizational culture and the corporate social responsibility. Finally Samsung's corporate culture in the Czech Republic is examined.
Klíčová slova: South Korea; Samsung; chaebol; national and corporate culture

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 10. 2013
Datum podání práce: 10. 5. 2014
Datum obhajoby: 5. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44434/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: