Marketingová analýza hotelu Louis Leger

Název práce: Marketingová analýza hotelu Louis Leger
Autor(ka) práce: Řehák, Vojtěch
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Soudková, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie hotelu Louis Leger. Hlavním cílem práce je zhodnotit tuto strategii a případně navrhnout určité změny. První část práce je zaměřena na teorii internetového marketingu, marketingového mixu a SWOT analýzy. Ve druhé části jsou informace o společnosti Czech Inn Hotels a hotelu Louis Leger. V další části je již samotná analýza, která proběhla hlavně na základě dat z interního hotelového systému a vlastních zkušeností s prací v tomto hotelu. Součástí analýzy je marketingový mix a SWOT analýza. Poslední část obsahuje zhodnocení strategie a návrhy na zlepšení.
Klíčová slova: internet; marketing; hotel; SWOT analýza; marketing mix; analýza; strategie
Název práce: Marketing analysis of the hotel Louis Leger
Autor(ka) práce: Řehák, Vojtěch
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Soudková, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with analysis of the marketing strategy of the hotel Louis Leger. The main goal of the thesis is to evaluate this strategy and alternatively to suggest specific changes. First part of the thesis is aimed at the theory of internet marketing, marketing mix and SWOT analysis. In the second part there are information about the company Czech Inn Hotels and the hotel Louis Leger. In the next part there is the analysis itself, which took place on the basis of the data from the internal hotel system and my own experience with working in this hotel. Part of the analysis is marketing mix and SWOT analysis. The last part includes evaluation of the strategy and suggestions to improvement.
Klíčová slova: marketing; internet; hotel; SWOT analysis; marketing mix; analysis; strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 9. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 4. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44041/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: