Promoce a inovace výrobků a jejich vliv na plánování objemu prodejů

Název práce: Promoce a inovace výrobků a jejich vliv na plánování objemu prodejů
Autor(ka) práce: Stránská, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pernica, Petr
Oponenti práce: Dočkálek, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce popisuje analýzu vlivu promocí a inovací výrobku na plánování objemu prodejů - praktický příklad na společnosti Danone, a.s.
Klíčová slova: plánování prodejů; inovace; Promoce

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra logistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 8. 2007
Datum podání práce: 29. 8. 2007
Datum obhajoby: 3. 10. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/6805/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: