Analýza marketingové strategie společnosti Budějovický Budvar, n.p

Název práce: Analýza marketingové strategie společnosti Budějovický Budvar, n.p
Autor(ka) práce: Šálený, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Brom, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Budějovický Budvar, n.p. Cílem práce je zhodnotit současnou strategii a navrhnout doporučení do budoucna. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy z oblasti marketingu a tvorby marketingové strategie s využitím obecně známých metod a nástrojů. V praktické části je představena analyzovaná firma, její marketingový mix a marketingová strategie. V práci je zhodnoceno současné využití marketingové strategie. V závěru jsou na základě vyhodnocených analýz provedené doporučení a možné změny.
Klíčová slova: Budějovický Budvar, n.p.; marketingová strategie; situační analýza; SWOT analýza; marketingový mix
Název práce: The Analysis of Marketing Strategy of the Company Budweiser Budvar, N.C
Autor(ka) práce: Šálený, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Brom, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the analysis of marketing strategy of the company Budweiser Budvar, N.C. The aim is to assess the current strategy and to propose practical recommendations for the future. The theoretical part of the thesis is focused on the basic concepts of marketing and creating marketing strategy, using well-known tools and methods. In the practical part is presented the analyzed company, its marketing mix and strategy. The thesis is based on the evaluation of the current use and application of marketing strategy. In conclusion, on the basis of evaluated analyses are made corresponding recommendations and possible changes.
Klíčová slova: Budweiser Budvar, N.C.; marketing strategy; situation analysis; SWOT analysis; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 9. 2013
Datum podání práce: 8. 5. 2014
Datum obhajoby: 4. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43776/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: