Komunikační strategie kosmetické firmy Oriflame

Název práce: Komunikační strategie kosmetické firmy Oriflame
Autor(ka) práce: Choutková, Aneta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Hošková, Kristýna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá komunikační strategií kosmetické firmy Oriflame. Jejím cílem je zjistit, jaký byl vývoj a jaký je současný stav komunikace společnosti Oriflame s okolím a se vlastními kosmetickými poradci. V práci je také provedena komparace Oriflame s kosmetickou firmou Mary Kay. Na základě analýzy, zjištění silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb firmy Oriflame, je navržena její efektivnější komunikační strategie.
Klíčová slova: komunikační strategie; marketing; přímý prodej; Oriflame
Název práce: Communication strategy of the cosmetics company Oriflame
Autor(ka) práce: Choutková, Aneta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Hošková, Kristýna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the communication strategy of the cosmetics company Oriflame. The goal of this thesis is to find out what the development of the company's communication was and what the current situation in communication with the public and with their cosmetic consultants is. In the work there has also been carried out a comparison of the communication strategy of the company Oriflame with its competitive company Mary Kay. After revealing the strengths, weaknesses, opportunities and threats of Oriflame there has been designed an improved new communication strategy.
Klíčová slova: Oriflame; marketing; direct selling; communication strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 5. 2013
Datum podání práce: 15. 5. 2014
Datum obhajoby: 26. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43096/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: