Analýza sortimentu společnosti Ford Motor Company s.r.o

Název práce: Analýza sortimentu společnosti Ford Motor Company s.r.o
Autor(ka) práce: Bencová, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Sedláček, Ota
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou sortimentu společnosti Ford Motor Company s.r.o., která působí na českém automobilovém trhu. Ve své práci vycházím z teoretického základu, který je popsán v první části práce. Na první -- teoretickou část navazuje část praktická, ve které se nejprve věnuji aktuální situaci na trhu automobilů v České republice. Následuje charakteristika společnosti Ford Motor Company s. r. o., její historie -- klíčové momenty, současné dění, rozbor marketingového mixu -- produktu, ceny, distribuce a komunikace, poté popis klíčových modelů, segmentů a prodejů. Následně svou pozornost v práci zaměřím na analýzu jednoho modelu a to Ford Focus. Zjišťuji jakou pozici má tento vůz na trhu z pohledu prodejnosti, ceny, zůstatkové hodnoty, dealerské sítě a komunikace. V závěru shrnuji získané informace, ze kterých odvodím doporučení pro tento model, které společnost Ford může v budoucnu využít pro zlepšení jeho pozice na trhu.
Klíčová slova: konkurence; komunikace; produkt; cena; marketingový mix
Název práce: Product analysis of Ford Motor Company s.r.o
Autor(ka) práce: Bencová, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Sedláček, Ota
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis analyzes the products of Ford Motor Company s.r.o. which is a company operating on the Czech car market. The work is based on the theoretical knowledge described in the first part. The first part is followed by a practical section, in which I first describe the current market situation in the automotive industry in Czech Republic. Further I characterize the company Ford Motor Company s.r.o. itself, then I describe the most important car models and related market segments. Later in the practical part I analyze one model Ford Focus in terms of price and market ability over the competition, net book value, distribution and communication. The final section summarizes the information obtained and gives some recommendations that the company could use in the future to improve the position of this model.
Klíčová slova: communication; competition; price; product; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 4. 2013
Datum podání práce: 31. 5. 2014
Datum obhajoby: 3. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42879/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: