Strategie rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje

Název práce: Strategie rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje
Autor(ka) práce: Harmáčková, Alena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Abrhám, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce má za úkol předložit určený potenciál cestovního ruchu v Jihomoravském kraji a navrhnout strategii dalšího rozvoje cestovního ruchu v tomto kraji. Součástí práce je přehled základních pojmů destinačního managementu a marketingu, dále pak analýza stávající úrovně cestovního ruchu kraje, analýza primární a sekundární nabídky CR a SWOT analýza. Další části práce se věnují strategii rozvoje kraje, včetně jeho propagace, projektům programu ROP a navrhovaným možnostem dalšího rozvoje cestovního ruchu. Práce byla zpracována v rámci programu česko-rakouské spolupráce AKTION pod dohledem Prof. (FH) Dr. Michaela Maira ve Vídni.
Klíčová slova: destinační marketing; destinační management; strategie rozvoje cestovního ruchu; Jihomoravský kraj
Název práce: The Tourism Development Strategy in the South Moravian Region
Autor(ka) práce: Harmáčková, Alena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Abrhám, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of this thesis aims to present determine the potential of tourism in the South Moravian Region also to propose a strategy for further development of tourism in this region. Part of the thesis is the overview of the basic terms in destination management plus marketing, as well as analysis of current level of tourism in this regions and analysis of primary and secondary tourism offers and SWOT analysis. Following is focus on the region's development strategy, including its promotion, ROP projects and proposed options for further development of the tourism. Thesis were supervised using the Czech-Austrian cooperation in the program AKTION lead by Prof. (FH) Mag. Michael Mair in Vienna.
Klíčová slova: destination management; the South Moravian Region; tourism development strategy; destination marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 9. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 3. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38798/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: