Uvedení nového výrobku na trh

Název práce: Uvedení nového výrobku na trh
Autor(ka) práce: Pospíšilová, Karolína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Torová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá uvedením nového výrobku na trh. Jedná se o mražený výrobek, zmrzlinu, která byla uvedena pod značkou Míša. V teoretické části shrnuje výklad pojmů a významných okruhů, které spadají do kompetence této práce. Jedná se o řízení značky, marketingové plánování a marketingový mix. V praktické části je proveden kvalitativní výzkum, který je uskutečněn na vzorku 12 respondentů. Cílem práce je analýza motivace, potřeb, zvyklostí a přání kupujících při nákupu zmrzliny a zhodnocení významu tradiční značky pro tvorbu kupního rozhodnutí prostřednictvím individuálních hloubkových rozhovorů.
Klíčová slova: Komunikace; Uvedení výrobku na trh; Marketingový mix; Značka
Název práce: New product development and launch
Autor(ka) práce: Pospíšilová, Karolína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Torová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the introduction of a new product to the local market. It is a frozen food category item, more precisely ice cream and was marketed under traditional Misa brand. The theoretical part of the thesis summarizes the interpretation of terms and important issues related to the field of study -- brand management, marketing planning and marketing mix. Practical part presents results of a qualitative research conducted as set of individual in depth interviews, on a sample of 12 respondents, with the aim to analyze motivation, needs, habits and desires of buyers when making purchase decision, and value the importance of traditional brand in the process of making purchase decision.
Klíčová slova: Product launch; Brand; Communication; Marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 9. 2013
Datum podání práce: 30. 5. 2014
Datum obhajoby: 3. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43767/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: