MARKETING ZAMĚŘENÝ NA PACIENTY S FENYLKETONURIÍ (PKU)

Název práce: MARKETING ZAMĚŘENÝ NA PACIENTY S FENYLKETONURIÍ (PKU)
Autor(ka) práce: Lifková, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Šantavá, Michaela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá problematikou dědičné metabolické poruchy fenylketonurie z marketingového hlediska. Teoretická východiska této práce poukazují na odlišnosti marketingového mixu ve farmaceutickém průmyslu oproti ostatním odvětvím. Na základě zmíněných poznatků je analyzován marketingový mix společnosti Nutricia ve vztahu k pacientům s fenylketonurií. V práci jsou využita, jak sekundární, tak i primární data. Mezi hlavní metody, které byly pro analýzu použity, patří komparace a telefonické dotazování. Práce přináší poznatky a doporučení ve vztahu k možným konkurenčním výhodám společnosti Nutricia, které jí mohou pomoci udržet její pozici tržního leadera i v budoucnu. Pozornost je ve větší míře věnována projektu Home Delivery a on-line komunikaci.
Klíčová slova: marketingový mix; on-line komunikace; Farmacie; Home Delivery; fenylketonurie
Název práce: Marketing focused on patients with phenylketonuria (PKU)
Autor(ka) práce: Lifková, Hana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Šantavá, Michaela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master's thesis deals with inherited metabolic disorder phenylketonuria from a marketing point of view. The theoretical basis of this thesis points out to differences between the marketing mix in the pharmaceutical industry and other industries. Analysis of marketing mix of Nutricia company in relation to patients with phenylketonuria is based on these facts. Secondary and primary data are used in this master's thesis. There were several research methods used to get the information, such comparison and telephone interviews. The work provides insights and recommendations in relation to the potential competitive advantages of the Nutricia company, which can help to maintain its position as market leader in the future. Attention is mostly paid to project such Home Deliveery and on-line communication.
Klíčová slova: Pharmacy; on-line communication; Home Delivery; phenylketonuria; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 11. 2013
Datum podání práce: 2. 5. 2014
Datum obhajoby: 10. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45660/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: