Komerční komunikace značky Staropramen, komparace České republiky a Ruské federace

Název práce: Komerční komunikace značky Staropramen, komparace České republiky a Ruské federace
Autor(ka) práce: Hlubučková, Alena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá stanovením rozdílů v základních ekonomických, demografických a sociálně-psychologických aspektech České republiky a Ruské federace a na základě zjištěných údajů zhodnocením použitých nástrojů komerčních komunikací značky Staropramen na ruském a českém trhu. Teoretickým rámcem práce je vymezení pojmů marketingové a komerční komunikace a jejich význam při budování image značky. Efektivita působení komerční komunikace značky Staropramen a postoj ruských a českých studentů vysokých škol v České republice k této značce je analyzován prostřednictvím dotazníkového šetření společně se stanovením polaritního profilu.
Klíčová slova: Ruská federace; Staropramen; komerční komunikace
Název práce: Commercial communication of the Staropramen brand, comparison of the Czech Republic and the Russian Federation
Autor(ka) práce: Hlubučková, Alena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis determines basic differences in economic, demographic and socio-psychological aspects between the Czech Republic and the Russian Federation and based on ascertained data are analysed tools of commercial communication used by Staropramen brand in the Russian and the Czech market. The theoretical framework of the thesis defines marketing and commercial communication and their role in creation of the brand image. Questionnaire survey together with the determination of polarity profile analyse Staropramen brand commercial communication efficiency and attitude of the Russian and Czech students of universities in the Czech Republic to the brand.
Klíčová slova: commercial communication; Staropramen; The Russian Federation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 9. 2013
Datum podání práce: 9. 5. 2014
Datum obhajoby: 29. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43816/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: