Rozhodovací proces zdravotních turistů: studie z České republiky

Název práce: Rozhodovací proces zdravotních turistů: studie z České republiky
Autor(ka) práce: Šebestík, Ondřej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Roun, Vlastimil
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce analyzuje prvky kupního rozhodovacího procesu a zjišťuje nejvýznamnější kritéria rozhodování zdravotních turistů přijíždějících do ČR prostřednictvím výzkumu na vzorku zdravotních turistů v ČR. Výzkum je proveden dotazníkovým šetřením ve spolupráci se zdravotnickými zařízeními a dalšími poskytovateli služeb zdravotního turismu. Práce určuje jako klíčové rozhodovací faktory při výběru zdravotnického zařízení celkové náklady, zkušenosti společně s vnímanou kvalitou lékařů a dostupné reference. Dále práce poskytuje návrhy aplikace zjištěných faktorů do marketingové komunikace zdravotnických zařízení na trhu zdravotního turismu v ČR.
Klíčová slova: rozhodování; zdravotní; kupní; turisté; proces
Název práce: Key factors of decision making process of medical tourists in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Šebestík, Ondřej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Roun, Vlastimil
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis analyzes parts of decision purchasing process and reveals the most important criteria for medical tourists in the Czech Republic using questionnaire research method. Survey was conducted in cooperation with clinics and medical tourism providers in the Czech Republic. Based on the research, key decision factors are costs, experience and quality of surgeon and patient's reviews of the clinic. The thesis also provides suggestions on application of results in clinic's marketing communication.
Klíčová slova: medical; purchasing; decision; tourists; process

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 11. 2013
Datum podání práce: 5. 6. 2014
Datum obhajoby: 3. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45324/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: