Zmapování trhu pro budoucí e-shop s šaty

Název práce: Zmapování trhu pro budoucí e-shop s šaty
Autor(ka) práce: Donátová, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Průšová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce na téma "Zmapování trhu pro e-shop s šaty" má sloužit jako podklad pro vznik budoucího e-shopu s šaty, nabízejícího customerizovaný produkt -- šaty, které si zákazník může sám navrhnout pomocí online konfigurátoru. Cílem práce je zmapovat tržní prostředí, konkurenci a zjistit spotřební chování a přání potenciálních zákazníků e-shopu. Teoretická část je zaměřena na podnikatelskou teorii, marketingový mix, e-commerce a výzkum trhu. V praktické části je představen e-shop a proveden marketingový výzkum, který se skládá z výzkumu sekundárního a primárního. Výsledkem této práce by měla být formulace doporučení pro realizaci e-shopu s šaty.
Klíčová slova: Dámské šaty; Konfigurátor; E-shop
Název práce: Mapping of the dresses market for an e-shop
Autor(ka) práce: Donátová, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Průšová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Master's thesis "Mapping of the dresses market for an e-shop" should work as a basis for a future business, an e-shop with dresses, providing a customized product -- dresses, which the customer can design himself using the online configurator. The goal of the thesis is to map the market environment, competition and to determine the consumer behaviour and his desires when shopping online. Theoretical part consists of entrepreneur theory, marketing mix, e-commerce and market research. Practical part will introduce the e-shop and the whole market research including both secondary and primary one. The result of the thesis should be a recommendation for the e-shop realization.
Klíčová slova: Women's dresses; Configurator; E-shop

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 5. 2013
Datum podání práce: 30. 5. 2014
Datum obhajoby: 4. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43202/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: