Vliv reklamy na určité sociální návyky dětí

Název práce: Vliv reklamy na určité sociální návyky dětí
Autor(ka) práce: Urbanová, Marie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Stolařová, Jaroslava
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamy na určité sociální návyky dětí, jako jsou spotřební a stravovací návyky. Cílem práce je upozornit na tuto problematiku, shrnout dosavadní výzkumy a poměřit české a americké prostředí. Teoretická část se zabývá reklamou, jejími druhy a komunikačním procesem. Další kapitola se věnuje dětskému adresátovi, jeho vývoji a jeho bezbrannosti vůči reklamním sdělením. Praktická část je rozdělena na dvě části. První část sestává ze shrnutí dosavadních výzkumů v oblastech vlivu reklamy na spotřební chování a na stravovací návyky. Druhá část zahrnuje popis českého a amerického prostředí ve vybraných oblastech a následné porovnání.
Klíčová slova: Spotřební návyky; Děti; Reklama; Stravovací návyky
Název práce: Impact of advertising to specific social habits of children
Autor(ka) práce: Urbanová, Marie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Stolařová, Jaroslava
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis deals with the issue of the impact of advertising on specific social habits of children, like consumption habits and eating habits. The main objective is to warn about this issue, summarize existing researches and compare this issue in czech and american milieu. Theoretical part of the thesis is focused on advertising, types of advertising and communication process. Another chapter is dedicated to children, their evolution and their defenselessness to advertising. Practical part is divided to two parts. The first part contains of summary of existing researches in the field of impact of advertising on consumption habits and eating habits. The second part contains of description of czech and american milieu in selected areas and comparison.
Klíčová slova: Eating habits; Consumption habits; Children; Advertisement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 11. 2013
Datum podání práce: 15. 5. 2014
Datum obhajoby: 4. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45630/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: