Strategie finančního řízení start-upu

Název práce: Strategie finančního řízení start-upu
Autor(ka) práce: Dunovský, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Habrnal, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá uvedením technologického start-upu v rámci marketingové agentury Via Caroli, s. r. o. Konkrétně se jedná o nově vzniklý projekt poskytování CDN (content delivery network) služeb na globálním trhu s cílem maximalizace zisku a počtu zákazníků. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, které se na sebe navazují. První, teoretická část, se věnuje vymezení pojmů potřebných ke zhotovení podnikatelského záměru, popisu marketingových strategií, technologie a řízení cash flow daného projektu. Druhá, praktická část, se věnuje strategii uvedení nově nabízené služby na globální trh, analýze konkurence a využití vnitřních zdrojů k vybudování skupiny společností nabízející služby v různých oblastech online marketingu, které budou tvořit synergický efekt. Cílem bakalářské práce je vytvoření strategie v kritickém období společnosti, které povede k naplněním cílů společnosti Via Caroli, s. r. o.
Klíčová slova: finanční řízení; peněžní toky; marketingová strategie; konkurenceschopnost; start-up; analýza konkurence na globálním trhu; CDN služby
Název práce: Financial Strategy of Tech Start-up
Autor(ka) práce: Dunovský, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Habrnal, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Bachelor's Thesis aims at launching a technology start-up project within a marketing agency named Via Caroli. Recently founded project offers CDN (content delivery network) services on a global market and aims to maximize profit and the number of customers. The Thesis is divided into two parts which are connected. The first part is theoretical and includes definitions that are essential for building a business plan, marketing strategies, technology and project's cash flow management. The second part is practical and focuses on a strategy of launching a new service on a global marketplace, competition analysis and utilizing internal resources to build a group of businesses offering various services in the field of online marketing, which could create a synergistic effect. The purpose of this Bachelor's Thesis is creating a strategy for the company's most critical period, which will lead to fulfilling objectives of Via Caroli.
Klíčová slova: start-up; financial management; analysis of global competitors; content delivery network; cash flow; marketing strategy; competitive analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 10. 2013
Datum podání práce: 20. 5. 2014
Datum obhajoby: 9. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44761/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: